Jak wygląda grawerowanie laserem?

Biorąc udział w wydarzeniach branżowych takich jak chociażby seminaria czy targi istnieje możliwość pozyskania nowych klientów oraz kontrahentów. Żeby było to realne należy najpierw odpowiednio przygotować firmę pod kątem logistycznym. Kluczowym zagadnieniem jest wynajęcie przestrzeni wystawienniczej oraz organizacja stoiska, w obrębie którego będą prowadzone wszelkie rozmowy czy prezentacje produktów.

Gdzie stosuje się grawer laserowy?

grawerowanie laseroweNiemniej jednak nie można zapominać również o materiałach reklamowych, które są następnie rozdawane klientom w formie promocji marki. Najczęściej są to broszury, ulotki czy katalogi. Niemniej jednak często również są rozdawane przedmioty, które mają spełnić swoje zadanie, a zarazem być sposobem na wypromowanie logotypu. Znak na ich powierzchni jest przeważnie nanoszony poprzez grawerowanie laserowe, które jest jedną z najdokładniejszych metod. Laser pozwala osiągnąć bardzo wysoką dokładność rzędu dziesiątych części milimetra. Poza tym jest to sposób zapewniający dużą powtarzalność co pozwala przygotować całe serie produktów. Grawer może być umieszczony zarówno na płaszczyźnie wykonanej z drewna jak i również metalu. Warto wspomnieć, że tego typu usługami zajmują się specjalistyczne przedsiębiorstwa, które przyjmują wiele zleceń. Cena jest więc w dużej mierze zależna od ilości zamówionych wyrobów.

Im będzie ona większa tym atrakcyjniejszy rabat może zostać przydzielony co wpływa na spadek ceny jednostkowej. Tak przygotowany produkt może być następnie wykorzystany podczas prowadzenia działań reklamowych w trakcie seminariów czy targów. Najczęściej znakowanymi przedmiotami są długopisy, które stały się już poniekąd klasyką. Niemniej jednak wiele firm decyduje się również na mniej standardowe rozwiązania, które potrafią niejednokrotnie zaskoczyć odwiedzających stoisko.